wtorek, 26 lipca 2016

Afirmacja a kolory

AFIRMACJA A KOLORY

Kolorowe promienie kosmiczne mają duży wpływ na system gruczołów ludzkiego organizmu i odpowiadające im ciała eteryczne. Jedną z metod stosowania w terapii kolorami jest wprowadzenie codziennego zwyczaju stosowania pozytywnych afirmacji związanych z barwami.

Afirmacja to po prostu proste zdanie przypominające nam o pozytywnej postawie lub emocji, jaką chcemy osiągnąć. Ludziom którzy stosowali afirmację, pomogło znieść okres załamania, a także pobudzały energię sprzyjającą twórczości.


Afirmacje można zapisywać za pomocą kolorowych pisaków na małych kawałkach papieru. Mogą to być samoprzylepne karteczki do telefonu.
Afirmacje przyklejaj lub przypinaj w domu lub w miejscu pracy, w takich miejscach, które mijasz kilka razy dziennie. Umieszczaj je tak, by cię zaskakiwały, za każdym razem gdy je przeczytasz – wzmocnisz energię pozytywnego myślenia.



WŁAŚCIWOŚCI KOLORÓW
Oto właściwości poszczególnych kolorów, można je stosować samodzielnie lub w zestawieniu.

CZERWIEŃ – ciepło, siła, życie, determinacja, przyjacielskość, odwaga, żywotność, asertywność.

ORANŻ – zabawa, żywotność, praktyczność, humor, kreatywność, konstruktywność, ochota.

ŻÓŁTY – logika, inteligencja, jasność myśli, porządek, szczęście, światło, jaskrawość, wybaczenie.

ZIELEŃ- równowaga, wystarczalność, szczerość, harmonia, bezpieczeństwo, wolność, zadowolenie, umiejętność dzielenia się z innymi.

TURKUS – wyobraźnia, młodzieńczość, świeżość, wrażliwość, podnoszenie na duchu, czystość, możliwość transformacji.

BŁĘKIT- spokój, cisza, nadzieja, wiara, zaufanie, giętkość, pociecha, szczerość, jednoczenie, akceptacja, leczenie.

FIOLET – godność, duma, intuicja, piękno, skromność, wartość, otwartość, łaska.

KARMAZYN – natura, pomoc, naturalność, współczucie, podpora, sympatia, brak zakłamania, wydajność.

AFIRMACJA NA DOBRE SAMOPOCZUCIE
CZERWIEŃ- Różowy promień kosmiczny przenika moje żyły, dając mi siłę i odwagę, napełnia mnie boską miłością.
Magnetyczne rubinowe promienie przenikają przez moje stopy i nogi, napełniając mnie energią i siłą.

ORANŻ – Pomarańczowy promień kosmiczny napełnia mnie życiem i radością, daj energię ciału eterycznemu i odmładza każdą komórkę mojego ciała.
Pomarańczowy promień witalności przenika przez moje stopy i nogi, wypełniając moje ciało siłą i energią, usuwa wszystkie blokady energii uniemożliwiające złotej sile życia wypełnić każdą komórkę mego ciała.

ŻÓŁTY – Złotożółty promień kosmiczny przenika moje ciało, umysł i duszę boską miłością i mądrością.
Złotożółte światło wpływa do mojego ciała, rozświetlając każdą jego część.

ZIELEŃ – zielony promień kosmiczny przepływa przez moje ciało i system nerwowy, wprowadzając pełna równowagę i harmonię.
Wchłaniając szmaragdowe promienie wiedząc, że pełna jestem siły, że jestem wolna i bezpieczna.

BŁĘKIT – Szafirowy promień kosmiczny wlewa się do moich żył, przynosząc zdrowie mojemu ciału, umysłowi i ciału eterycznemu.
Wdychamy elektryczny, niebiesko niebieski promień, który chłodzi i uspokaja, daje odprężenie i poczucie spokoju.

INDYGO – Kosmiczny promień w kolorze indygo pozwala mi osiągnąć zrozumienie i wiedzę, która pomoże mi na tym etapie mojego życia.
Ciemnoniebieskie światło wlewa się w moje ciało, oczyszcza płuca i każdą komórkę mojego ciała.

FIOLET – Fioletowy promień kosmiczny wypełnia moje gruczoły, leczy każdą komórkę mojego ciała.
Wdychamy promień w kolorze najczystszego ametystu, który leczy i tonizuje moje nerwy. Odżywia i podnosi mnie na duchu.
Do każdego koloru podano dwie afirmacje dotyczące zdrowia fizycznego bądź duchowego i psychicznego samopoczucia. Powtarzaj afirmacje po 7 razy. Można połączyć ich działanie z oddychaniem kolorami i technikami wizualizacji, co ułatwi koncentrację na kolorze, który wdychamy. Podczas wizualizacji proponuję zamknąć oczy.

UWAGA : zamiast stosować afirmacje podane poniżej, możesz stworzyć własne zdania, opierając się na następujących wzorcach :

  • Każdego dnia, ja ( imię ) staję się ( silniejsza, lepsza itd.) i ( odprężona, szczęśliwa ) na skutek działania koloru.
  • Poprzez działanie koloru ( twój kolor ) ja, ( imię ), staję się osobą ( spokojną, szczęśliwa, zdrową itd.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz